KIKO'S BB CREAM

16.7.13



I know that the news concerning foundation creams are the CC Cream's, but I had to share with you this product which I am completely in love with: the BB Cream of Kiko.

I had tried several, from the Garnier to the Vichi, until, when I finished the last one I bought, I decided to give a chance to Kiko's and I'm telling you that I'm surrendered!

It adapts perfectly to the skin tone and covers imperfections completely (as I have rosacea, it becomes a little difficult sometimes to hide the redness characteristic of the same).

This product contains encapsulated properties (from the cream bottle it's a beige cream with dotted darker particles), which when spread on the skin, it assumes the same color of the skin.
And the price? Parfait!

I advise you to try ;)

I'll be waiting for your opinions.




Eu sei que a novidade no que diz respeito a bases/cremes são os CC Cream's, mas tinha que partilhar com vocês este produto ao qual estou completamente in love: o BB Cream da Kiko.

Já tinha experimentado vários, desde o da Garnier ao da Vichi, até que quando me acabou o último que comprei, resolvi dar uma oportunidade ao da Kiko e tenho-vos a dizer que fiquei rendida!

Adapta-se na perfeição ao tom de pele e cobre as imperfeições completamente (como tenho rosácea, torna-se um pouco dificil de esconder por vezes o vermelhidão característico da mesma).

Este produto contém propriedades encapsuladas (daí ser um creme beje que sai da embalagem com pontilhados de partículas mais escuras), que aquando espalhados na pele, assumem a cor da mesma.
E o preço? Perfeito! 

Aconselho-vos a experimentarem ;)

Fico à espera das vossa opiniões.
CrisLaborim© 2012-2019