[ FOR THE WALL ] SHELLS AND DEER

10.3.15




Waiting to be placed on the wall, these two pieces idealized by me, one of which made by me and the other by one of my talented best friends.

À espera de serem colocados na parede, estão duas peças idealizadas por mim, sendo que uma delas foi feita por um dos meus melhores amigos. 





Because I can't offer a true head of a deer to my boyfriend, and because it goes against my principles, I've designed, through many images seen on Pinterest (well before there were similar pieces at Zara Home in the kids section like this), so that my friend could cut through my templates.

Como não consigo oferecer uma verdadeira cabeça de veado ao meu namorado, e como isso vai contra os meus princípios, através de muitas imagens vistas no Pinterest (bem antes de haver peças semelhantes na Zara Home como esta na secção de crianças), desenhei e escalei para um tamanho considerável as peças para que o meu amigo as pudesse cortar através dos meus moldes.





Last but not the least, this frame that I've conceived for a gift to my DJ Peter Shellwith a very personal meaning.
The shells are designed digitally and manually through collages and the types are made by DECAdry letters that I had here at home.

Já este quadro tem um significado bastante pessoal. Foi uma prenda para o meu DJ cá de casa: Peter Shell
As conchas foram concebidas digitalmente e manualmente através de colagens e as letras feitas através de letras de DECAdry que tinha cá por casa. 



Because the time has been so short here at home (we're both with lots of work), we still haven't placed the pieces on the wall. But I promise you that, as soon as they are placed on the wall, I'll show you the final result ;)

Como o tempo de lazer tem sido tão curto (estamos os dois com bastante trabalho, daí a minha ausência no blog), infelizmente ainda não estão colocados na parede que lhes é destinado. Mas prometo que assim que estiverem colocadas na parede, mostro-vos o resultado final ;)











CrisLaborim© 2012-2019