BABY, IT'S COLD OUTSIDE

9.1.15






With so many cold days, it reaches a point that we no longer know what to wear (I speak for myself, at least). So I was looking for some inspiration.
Layering clothes, fur coats, leather jackets, hats and gloves are some of the essential for these cold winter days.

Com tantos dias de frio, chega a uma altura que já não sabemos o que vestir (falo por mim pelo menos). Fui então à procura de alguma inspiração. 
Sobreposições de roupa, os casacos de pele, os de cabedal, os gorros e as luvas são alguns dos essenciais nestes dias de tanto frio. 




I've already had my allies, but it never hurts to buy another new accessory. Here are some of my choices (some are even on sale, so it's a good chance to buy them)…

Eu já tenho os meus alidados, mas como nunca é demais um acessório fui à procura 
de alguns destes essenciais. Ficam aqui algumas das minhas escolhas (algumas até estão em saldos, por isso é de aproveitar)…


1. RIVER ISLAND Faux Fur Snood | 2. BIMBA Y LOLA Felt Hat with Feathers |
3. BIMBA Y LOLA Print Animal Glooves | 4. PIECES DORIS Bobble Beanie | 5. ASOS Faux Fur Lapel Collar




For more inspiration, see my boards about the subject, here and here. // Para mais inspiração, 
vejam as minhas boards sobre o tema, aqui e aqui.











CrisLaborim© 2012-2019