THE PERFECT WHITE TEE

27.4.14



Unfortunately it's not the Olsen Sisters' perfect white tee for The Row, but it's the perfect white tee that I can afford.

I don't know why (maybe our fashion designer followers can explain to me) but nowadays a lot of the basics just don't fit me. In some cases the sleeves are pointing up, orthers the tees have unconventional cuts. So it's hard to find a white t-shirt that fits perfectly.

That's when, a few days ago, while visiting our dearest Zara I found this model: simple, with few cuts and it fits perfectly. I fell in love.


Infelizmente não se trata da verdadeira perfect white tee das irmã Olsen para a The Row, mas é a perfect white tee que eu posso ter.

Não sei o porquê (talvez as nossas seguidoras designers de moda me possam explicar) mas hoje em dia muitos básicos não me assentam nada bem, ora porque têm as mangas cosidas para cima, ora porque têm cortes pouco convencionais… por isso torna-se difícil encontrar uma t-shirt branca que assente na perfeição. 

Foi então no outro dia, enquanto dava uma vista de olhos pela nossa querida Zara que encontrei este modelo: simples, com poucos cortes e que assenta lindamente. Apaixonei-me.


Detail // Detalhe



Do you also have difficulty finding clothes that fit your body perfectly?

E vocês, também sofrem da mesma dificuldade de encontrar peças que caiam na perfeição no vosso corpo?



Have a great week .

Teham uma boa semana.
CrisLaborim© 2012-2019