DOWNTOWN [ EVENING ] LOOK

18.11.14





As I've already told you, this past weekend was to recover some energies, rest a little and enjoy the company of those who are dear to me.
As usual here in Porto, going for a drink downtown with friends in the evening is almost a "religious" program to do, even if it is cold or rainy.
This Saturday my look was made up of some of my favorite pieces of the moment: Tiffosi One Size Fits All jeans, a sweater and a leather/fur jacket from Zara and, of course, Maria Maleta clutch, on the model that I've collaborated, 'Maria Superb' (unfortunately it already sold out, but go on and check it out the new collection here).


Como vos disse na segunda, este fim-de-semana que passou deu para descansar um pouquinho e aproveitar para estar com aqueles que me são mais queridos.
Como é habitual aqui no Porto, uma passagem pela baixa para beber um copo com os amigos à noite é um programa quase que "religioso", faça frio ou chuva.

Este sábado o meu look era constituído por algumas das minhas peças favoritas do momento: as calças Tiffosi One Size Fits All, uma camisola e casaco de cabedal/pêlo da Zara e, claro, a Maria Maleta no modelo criado por mim, o Maria Superb (infelizmente já se encontra esgotado, mas fiquem a par da nova colecção aqui).


CrisLaborim© 2012-2019