DRESSING ROOM DILEMMA

3.6.14



Since Celine launch their first Slip-on model, I've been obsessed with all the transformations several brands have come up with.
In my last visit to the Zara store (for those of you who follow me on Instagram know this) I had second thoughts on wether I should or shouldn't buy these sneakers that Zara created for their TRF section.

Desde que a Celine lançou o primeiro modelo Slip-on, que ando "obcecada" com todas as transformações que têm surgido em várias marcas.
Na minha última visita à Zara (aqueles que me seguem no Instagram sabem-no) fiquei na dúvida se deverei ou não investir nestes sneakers que a mesma criou para a sua secção TRF. 






As a sneaker lover (I have quite a collection), the moment I saw this model, I grabbed it and got on a dressing stall to see if I would take them home with me or not,  but my conscience spoke louder than my craving and I ended up reserving them and gave it a few days to decide wether or not I should buy them. I don't like to buy on an impulse. 

Como apaixonada por sneakers (tenho uma colecção e tanto), mal vi este modelo peguei nele e meti-me num provador para ver se o levava ou não, mas a razão começa logo a falar mais alto e acabei por deixá-los reservados para dormir sobre o assunto pois não gosto de compras impulsivas.



Jewelled Slip-on Sneaker from ZARA



Now what? Do I buy them or not?
How about you? Do these dilemmas also happen to you?

E agora? Compro-os ou não os compro?
E a vocês? Também vos acontecem estes dilemas de provadores?



















CrisLaborim© 2012-2019