MISÉRABLE FIND: BLACK AND WHITE SHOES

11.11.13

Since we have created our blog, we wanted to inspire and, above all, to give some advices accessible to everyone. Who wouldn't like to have a Chanel 2,55 or an Isabel Marant's Dicker Boots?!  So we decided to create this new feature { MISÉRABLE FIND } in which we will present you our most recent designer inspired cravings with a nicer tag price version.

Desde que começamos o nosso blog, queríamos inspirar e acima de tudo, poder dar dicas acessíveis a toda a gente. Quem não gostaria de ter uma Chanel 2,55, ou umas Isabel Marant's Dicker Boots!? Por isso decidimos criar esta rúbrica tão vossa conhecida { MISÉRABLE FIND } onde partilhamos convosco algumas "designer inspired finds" com preços mais simpáticos.





As an usual friday, I open the e-mail I've received from Net-à-Porter to give a look at the weekly magazine "The Edit" and I've stopped at this article about black and white shoes from Givenchy, Saint Laurent and Robert Clergerie. For a few minutes I dreamed, but, unfortunately, for me is impossible to afford a pair of these shoes. So I began searching and found two pairs that I think you would like (I already have my eyes on a pair), at a price much more affordable.

Sexta feira, como de costume, abro o email da Net-à-porter para ir dar uma vista de olhos à revista semanal "The Edit" e deparo-me com estes sapatos lindos de morrer da marca Givenchy, da Saint Laurent e de Robert Clergerie. Deu para sonhar durante uns minutos, mas para mim é-me impossível neste momento investir nuns sapatos como estes. Por isso pus-me à procura e encontrei dois pares que podem ser do vosso agrado (eu já estou de olho num par), a um preço muito mais acessível ao mais comum dos mortais. 


First I present you, from this Bimba Y Lola's Fall collection, the LOAFER.

Primeiro apresento-vos o LOAFER da colecção deste Inverno da Bimba Y Lola.


And last but not least, here is one of my fall passions, also from Bimba Y Lola's Fall collection: the MOCCASIN!

Em seguida deixo-vos uma das minhas paixões deste Outono/Inverno: o MOCCASIN, também da Bimba Y Lola.






I hope you've liked today's findings. Maybe for the next week we will have others ;)

Espero que tenham gostado dos achados de hoje. Pode ser que para a semana hajam mais ;)


Have a great week.


Tenham uma boa semana.


CrisLaborim© 2012-2019