{ MISERÁBLE FIND } BAGS

8.6.13





Who ever look at the it bags and thought "oh, if I had the money ..."? I confess that I do! And several times!
However, my wallet doesn't allow me to commit the foolish thing and buy a Chanel, a Celine, a Valentino ... But luckily our Zara's and Topshop's are here to create similar models but accessible and at a lower price (sometimes quite MORE below!)

My today's discovery was the online store VJ Style, where they can find all the it models represented and with low prices. The only problem (or not) is that it takes a little bit to get it because it's from Singapore but sometimes the wait is worth it! ;)

Well, hope you enjoyed. Happy shopping! ;)



Quem nunca pensou ao olhar para as it bags "ai se eu tivesse dinheiro…"? Eu confesso que já! E várias vezes!! 
Contudo, a minha carteira não me permite cometer a loucura e comprar uma Chanel, uma Celine, uma Valentino… Mas felizmente as nossas Zara's e Topshop's estão aqui para criar modelos semelhantes mas acessíveis a um preço mais baixo (por vezes bastante MAIS baixo!) 

A minha descoberta de hoje foi a online store VJ Style, onde podem encontrar todos os modelos a cima representados e a preços baixos. O único problema (ou não) é que demora um bocadinho a chegar pois vem de Singapura mas por vezes a espera vale a pena! ;)

Bem, espero que tenham gostado. Boas compras! ;)

CrisLaborim© 2012-2019