STREETSTYLE @ CIRCUITO DA BOAVISTA

30.6.13





For those who know me or follow me on instagram know that one of my day jobs is being a graphic designer and photographer for a magazine of classic cars. Yes, that's nothing to do with fashion (maybe one day).

But sometimes I find some nice surprises. As the Jaguars are positioning for their parade, I repair in these two lovely girls, all dressed up. It was wonderful and nice to see people who do some effort. So I had to lose the shame and ask them if I could take these pictures to show to you.

I hope that you liked the look of these two beautiful girls at the Circuito da Boavista, in OPorto.

Have a lovely sunday,




Para quem me conhece e quem me segue no instagram sabe que um dos sitios para os quais sou designer gráfica e fotografa é para uma revista de automóveis clássicos. Ou seja, nada a ver com moda. 

Porém, por vezes deparo-me com umas surpresas agradáveis. Enquanto de estão a posicionar os Jaguars para o seu desfile, reparo nestas duas raparigas giras, vestidas a rigor. Achei um máximo! Tive que perder a vergonha e pedir-lhes para tirar umas fotografias.

Espero que tenham gostado do look destas duas giraças do Circuito da Boavista.

Tenham um óptimo domingo.

CrisLaborim© 2012-2019